Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios(2)

Întotdeauna ar trebui să fim atenți la ceea ce mâncăm. Un mic dejun sănătos ne poate oferi o stare de confort care ne va ajuta să fim mai activi până la masa de prânz. Principala masa a zilei este micul dejun. Fără el putem avea probleme cu stomacul și atunci vom avea o stare de disconfort. De aceea, trebuie să ne asigurăm în primul rând ce alimente să alegem pentru a constitui masa de dimineață. Cafeaua ar trebui servită după ce mâncăm micul dejun sănătos, gustos și sățios.

Dacă mâncăm dimineața înainte de a ne bea cafeaua, atunci nu vom mai simți nevoia de a ciuguli între mese. În primul rând nu este sănătos pentru organismul nostru. Principalul lucru la un mic dejun sănătos ar trebui să fie proteine, carbohidrați și lipide. Carbohidranții se găsesc în legume și lipidele se găsesc în grăsimile din lapte. Cele mai potrivite proteine le poți găsi în ouă și toate lactatele degresate.

Dimineața la micul dejun putem servi un ou fiert, o feliuță de pâine integrală alături de o feliuță de cașcaval și șuncă presată, o banană sau un măr și, ceaiul ne va da o stare deosebită.

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios(2)
Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios(2)

Micul dejun întâi și, după aceea cafeaua

Dacă ne dorim să avem o zi cât mai bună, în primul rând trebuie să servim micul dejun și după aceea putem servi o cafea gustoasă.

Rețeta pe care mi-o fac în fiecare dimineață conține întotdeauna un ou fiert un pic tare și o feliuță de brânză sau cașcaval, un măr sau o banană și o cană de ceai sau lapte.

Este foarte important să ne abținem să bem cafeaua pe stomacul gol. Întâi micul dejun și după aceea servim cafeaua și o țigare( cei care fumeaza).

Se poate servi orice, acum depinde de alegerea fiecăruia. Micul dejun se poate prepara foarte simplu și dacă se servește încet Se poate servi orice, acum depinde de alegerea fiecăruia. Micul dejun se poate prepara foarte simplu și dacă se servește încet fără să ne grăbim, totul este perfect. Orice mâncați și dacă vreți să fiți sănătoși trebuie să vă alegeți o farfurie mai mică și porția să fie pe măsură.

Un mic dejun sănătos se poate pregăti repedefără să ne grăbim, totul este perfect.

Ne putem pregăti micul dejun foarte repede și atunci el devine mai interesant din toate punctele de vedere. El îți va stinge foamea sau nevoia de a rontăi între mese. Trebuie consumată cât mai multă apă pe tot parcursul întregii  zile.

În afara de o masă echilibrată nu trebuie să lipsească mișcarea. Alergatul sau sportul în general înseamnă sănătate.

De obicei îmi place să îmi pregătesc toate astea dis de dimineață și, după aceea să stau la biroul meu și să îmi savurez cafeaua mea columbiană. Pot spune că în ritmul ăsta am energie pentru întreaga dimineață. Vă recomand să nu săriți peste micul dejun și încercați să nu mâncați în grabă.

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios(2)
Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios(2)

Chiar am auzit zilele trecute că sunt multe persoane care sar peste micul dejun și încearcă să se înfometeze ca să slăbească. GREȘIT! Niciodată nu se poate slăbi dacă nu servim masa de dimineata.

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios