Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios

Când vrei să ai o viață sănătoasă este foarte important să ai grijă la ceea ce mănănci. Aceasta rețetă pentru un mic dejun sănătos și gustos îți poate da energie o mare parte din timp. Este masa cea mai importantă a zilei, de aceea este bine să ne asigurăm că știm ce alimente se pot servi dimineața.

Dacă mănânci sănătos și îți alegi cu grijă alimentele pentru dimineață, nu o să mai simți nevoia de a ciuguli între mese. Cum ar fi… biscuiței, covrigei și alte chestii de rontăit.

În primul rând trebuie să alegi pentru micul dejun alimentele potrivite din care să conțină carbohidranți, lipide și proteine.

Carbohidranții se găsesc în legume și lipidele se găsesc în grăsimile din lapte. Cele mai potrivite proteine le poți găsi în ouă și toate lactatele degresate.

La un mic dejun sănătos nu trebuie sa lipsească 2-3 feliuțe de brânză slabă în grăsimi, o roșie, sau chiar 2-3 ridichi. Nu uita de cereale sau paine integrală și un fruct. Trebuie să începi ziua cât mai bine, de aceea e necesar să îți servești micul dejun cât mai sănătos și după aceea îți poți savura liniștit cafeaua.

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios

Rețeta mea preferată pentru un mic dejun sănătos este un ou fiert să nu fie prea tare și ca să fie mai aspectuos îl poți tăia în cubulețe, o feliuță de brânză nesărată, un baton cu semințe de floarea soarelui, și dacă se poate și câteva fructe de mare.

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios

Este foarte important să iei micul dejun înainte de a bea cafeaua.

De obicei nu îmi lipsește la final un măr în micul meu dejun. Și totodata important este să nu se bea cafeaua pe stomacul gol. Așa ceva cu timpul produce arsuri gastrice, ceea ce poate conduce la boli mai grave, cum ar fi ulcerul.

De aceea este foarte important să iei micul dejun înainte de a bea cafeaua.

Poți mânca și un iaurt degresat în loc de brănză slabă și nesărată, depinde de alegerea fiecăruia. Un mic dejun se poate prepara foarte usor și devine foarte gustos dacă se savureaza mai încet. Important este să fie porția potrivită, nici prea mare, nici prea mică.

Este foarte important faptul că în afară de un mic dejun sănătos să nu lipsească mișcarea și să se bea apă multă pentru hidratare.

O rețetă pentru un mic dejun sănătos ușor de preparat, dar în același timp îți poate da o stare de energie.

Micul dejun sănătos se poate prepara rapid

Micul dejun sănătos se poate prepara rapid și în același timp devine foarte sățios. Nu trebuie să te lipsești de micul dejun. El îți poate domoli foamea și poți avea energie până la urmatoarea masă.

Micul dejun îți poate asigura nutrienții necesari care te ajută să treci peste alte suplimente dintre mese.

Pentru o viață sănătoasă sunt foarte importante mișcarea, micul dejun, și nu în ultimul rând trebuie consumată cât mai multă apă.

Îmi place foarte mult când mă trezesc să îmi pregatesc un mic dejun sănătos. Obișnuiesc să îmi beau cafeluța în liniște și întotdeauna pot spune că am o energie întreaga dimineață.

De aceea vă recomand și vouă să nu vă lipsească micul dejun dimineața, și să fie servit echilibrat.

Niciodata să nu te înfometezi.

Rețetă pentru un mic dejun sănătos, gustos și sățios

Lasă un răspuns